Höstmys på trappan



Tog en promenad uppe i bostadsområdet medan min gudomlige son spealde fotboll, och när man kom hem till skogen igen så var det ju så mörkt.. det kände jag för att ändra på.

Har "up and down lights" på prov. Ville se hur det passar med såna på vårt hus. Sådär, får man väl säga.. Hålen från förra utebelysningen är ju mot ytterkanten av husväggen, så effekten vill ju lite försvinna.. Vad tycker ni?

Oj, inte så smart att ha belysningen på inne, då syns ju oredan i farstun.. ooops.      

ZOOMA INTE!! Då syns oredan i farstun... kläder kläder och åter kläder..

Nu slog det mig att jag skulle kunna pimpa upp huset litegrann genom att sätta tillbaka spröjsarna (märkligt ord, hur stavas det egentligen?).. 



Neej, en kopp te, tävlingslydnadsboken, den nya sköna fleecefilten och på soffan, BUMS!

Go´kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0