God morgon!

Här vräker regnet ner, det bara dånar på taket.. lite mysigt på sitt sätt det också, om än lite tråkigt med regn idag igen. Idag hade jag tänkt att jag skulle storstäda grovköket alternativt tonårsrummet (ska läggas parkett där inne) men då lilla T sovit synnerligen dåligt i natt och jag ska jobba inkommande natt, så tror jag att jag ska satsa på att vila medan lilla T tar sin tupplur idag.. Hade bestämt att en god vän skulle komma och fika också, men det tror jag vi får skjuta fram.
Undrar hur man ska få bort denna ständiga huvudvärk, den har hängt stadigt i mer än en vecka nu. Märker själv att jag går med axlarna vid öronen och käkarna hoppressade, och det verkar inte bli bättre. MASSAGE vore härligt!! Det är stunder som nu som jag önskar att vi hade ett badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0