Hur svårt kan det va??!

Idag har jag varit och beställt inredning och klinkers till vårt pyttelilla wc uppe på vinden. Ni kan inte tro hur jag våndats över detta, fram och tillbaka, i flera månader!! "Jamen, hur svårt kan det va??" sa min man för ett tag sen. Och idag har han fått ett oräkneligt antal samtal om hur svårt det kan va.
Så här blir det:


GM-89 Dark Brown Metallic
 mosaik från Höganäs mellan golv och tak vid handfatet, syns inte så bra men den är svart med bronsiga inslag, blank.

5056548 (Svart), blank blanka svarta 5*5 cm klinker från Höganäs på golvet

Solo badrumsmöbler 

Hafa solo kommod och handfat. Det enda som får rum, utom wc stolen då förstås..


 

Denna spegel till, även den Hafa, fast vete sjutton om den får rum ovanför handfatet, med tanke på snedtaket.. Nåja, den som lever får se, och annars kanske den får hänga mitt emot wc stolen... undrar hur det skulle bli att se ut? Låter helknasigt, men jag ska försöka få hit fotografier alternativt en ritning från vårt pytte wc så kanske ni förstår!
 

Med denna blandare. Inte riktigt den jag ville ha, men det var vissa prisskillnader...

Resten av väggarna blir kaklade i troligtvis vitt, alternativt (mannens önskan) tapetserat/målat. Då blir det i så fall ett slags glasfiberväv som är helt slät (inte de klassiska med struktur i olika mönster). Och eftersom det är min man som ska göra det så blir det antagligen väven.

Åsikter och förslag mottages med stor tacksamhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0