köksstök

Neej, mitt kök ser inte ett dugg städat ut, fast det var det som var planen idag. Har iaf städat kylskåpet, grundligt, och frostat av frysen. Det tog sin tid kan man säga, speciellt eftersom minstingen är väldigt hjälpsam på sitt eget lilla vis.. Nå, kvällen är inte slut än, så jag hinner väl lite till innan man dynar iväg!
Har varit jättefint väder idag, synd bara att man inte varit ute.. det blev en liten snabb promenad till postlådan på eftermiddagen (vi har en halv km till vår postlåda) och sen har vi haft lite hjärngympa med doggarna. Tur att man bor mitt i skogen så hundarna kan vara ute lösa, synd bara att den yngsta har kommit i rymmartagen.. fast egentligen är det rådjurens fel, de traskar snett över gräsmattan i godan ro, och i de spåren följer sen vår lilla dvärgschnauzer med näsan tätt mot marken.. suck.
Nu ska jag slå en signal till min allra bästa vän och höra hur hon har det!
Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0